söndag 11 april 2010

Min första lokala tävling 11/4-10

Idag har jag varit iväg med min häst Samson - den underbaraste häst som finns <3
Vi tävlade i Snapphanarnas ridklubb jag var med på L:D = 80cm & L:C = 90cm.
På L:D rev jag & fick 4 fel men men...
Sedan började L:C klassen & jag var pirrig i magen... jag hoppade & gjorde så gott jag kunde sedan när rundan var klar hörde jag domaren säga "bästa resultatet hittills"...
<3
Jag vann alltså första pris i min första lokala tävling - det trodde jag inte.
Mitt pris jag fick var ett fleece täckte till Samson & till mig en blankett & givetvis en blå/gul rosett!

Nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag. NattiNatti sov så gott dröm så sött.!<3

4 kommentarer:

  1. Lilla gumman vad det gick bra idag.. är så stolt över dig <3,
    Jag hade ju mest bekymmer om hur jag skulle klara av att köra hästtransporten men det gick ju det oxå...

    SvaraRadera
  2. Gumman lilla sådant flyt först gången. kan inte säga annat än att jag är lite stolt... men vilken mamma hade inte varit det... Love You <3

    SvaraRadera
  3. oj oj..har jag skrivit en kommentar till dig Amanda från dig själv..ja där ser man lika vimsig som vanligt är jag *

    SvaraRadera
  4. & här kommer en glad hälsning från stolt gudmor!! Så himla roligt Amanda, träna på så kommer det bli många rosetter & plaketter framöver. Kram kram

    SvaraRadera